گرمگاه
tasisat.garmgah@gmail.com ۰۲۱-۵۲۹۱۳
×

ارزان ترین بخاری برقی برای زمستان

Default Avatar
هومن محمدنژاد
17 دی 1402
زمان مطالعه را وارد کنید دقیقه زمان برای مطالعه
بهترین بخاری برقی برای زمستان

یکی از نکته های مهم برای خرید بخاری توجه به میزان مصرف آن است. بخاری های برقی یک راه عالی برای گرم کردن اتاق های جداگانه در خانه شما هستند. این بدان معناست که اگر احساس سرما می‌کنید، همیشه لازم نیست گرمایش مرکزی را روشن کنید و با گرم کردن اتاق‌هایی که استفاده نمی‌کنید، انرژی را به هدر دهید!

با این حال، انواع مختلفی از بخاری‌های برقی در بازار وجود دارد، که تشخیص اینکه کدام نوع بخاری برقی برای نیازهای شما مناسب‌تر است و کدامیک نسبت به سایرین به صرفه‌تر هستند، دشوار است.

اگر به دنبال بخاری های کم مصرف برای گرم کردن خانه خود هستید، یا اگر در حال انجام تحقیقاتی قبل از خرید یک بخاری برقی جدید هستید، در اینجا به انواع بخاری برقی اشاره می کنیم.

هیترهای هالوژن برای گرمای فوری عالی هستند. آنها نام خود را از عنصر هالوژن درون لامپ یا لامپ بخاری گرفته اند که در ترکیب با الکتریسیته گرم می شود و گرمای تابشی ایجاد می کند.

گرمای تابشی به این معنی است که بخاری‌های هالوژنی ناحیه روبروی خود را گرم می‌کنند، که اگر می‌خواهید گرما سریع پخش شود، بسیار عالی است، اما اگر به دنبال گرم کردن یک اتاق کامل به یک اندازه هستید، خیلی خوب نیست.

به طور کلی بخاری های هالوژن یکی از ارزان ترین انواع بخاری برقی هستند. آنها از نظر توان خروجی به طور متوسط حدود 1200 وات هستند و از آنجایی که گرمای فوری را در فاصله نزدیک ارائه می دهند، لازم نیست آنها را برای مدت طولانی روشن نگه دارید.

بخاری های کنوکتور برای گرم کردن اتاق های کوچک تا متوسط با توزیع یکنواخت گرما ایده آل هستند. بخاری های همرفتی با چرخش هوا در اتاق توسط فرآیند همرفت – جایی که هوای گرم بالا می رود و هوای سرد فرو می رود – کار می کنند. هوای سرد به پایین بخاری مکیده می شود و در طول المنت گرمایشی حرکت می کند، جایی که گرم می شود و سپس از بخاری در بالا خارج می شود.

ماهیت بخاری های همرفت به این معنی است که معمولاً کمی بیشتر طول می کشد تا زمانی که شما گرما را احساس کنید (مثلاً در مقایسه با بخاری هالوژن)، اما کل اتاق را به طور یکنواخت گرم می کند. به طور معمول، بخاری های کانوکشن حدود 2000 وات توان خروجی دارند که کارکرد آنها را گران تر می کند. علاوه بر این، ممکن است تمایل داشته باشید که یک بخاری همرفتی را برای مدت زمان طولانی تری (در مقایسه با بخاری های تابشی) روشن بگذارید.

با این حال، اکثر بخاری های کنوکتور دارای یک کنترل ترموستات داخلی هستند. این بدان معنی است که شما کنترل گرما و توان خروجی بخاری را دارید و بنابراین کارایی بیشتری خواهید داشت.

رادیاتورهای برقی با گرم شدن در داخل بدنه رادیاتور کار می کنند. شما می توانید با استفاده از برق این شوفاژها را به کار بیندازید. بعد از گرم شدن پره های شوفاژ، گرما به سمت بالا حرکت کرده و باعث گرم شدن کل اتاق می شود.

میانگین وات در این مدل هیتر ها بسیار متفاوت می باشد، بنابراین به این معنی است که چقدر هزینه آنها می تواند متفاوت باشد.

اگر می خواهید یک اتاق کوچک را به سرعت گرم کنید، بخاری های فن دار راه حل اهستند. هوای خنک در پشت وارد بخاری می شود که از روی یک عنصر گرمایشی می گذرد، قبل از اینکه از جلو از طریق فن داخلی دمیده شود.

به دلیل ماهیت بخاری های فن دار، هوای گرم خارج شده می تواند سریعتر از سایر بخاری ها به مسافت بیشتری برسد، به این معنی که می توانند به سرعت اتاق را گرم کنند.

با این حال، به دلیل وجود یک فن در داخل، آنها هنگام کار صدایی تولید می کنند. بخاری های فن معمولاً برای حدود 2000 وات در دسترس هستند و اغلب با کنترل ترموستاتیک در دسترس هستند.

بنابراین، پس از بررسی انواع مختلف بخاری برقی موجود، به دلیل توان خروجی کمتر، بخاری های هالوژن ارزان ترین بخاری های برقی برای کار هستند.

با این حال، بسیاری از بخاری‌های دیگر (با وات بالا) دارای کنترل‌های ترموستات داخلی و گاهی اوقات تایمر هستند که به شما امکان می‌دهد توان خروجی و مدت زمان روشن بودن آنها را تنظیم کنید. این به کاهش هزینه های جاری کمک می کند. در واقع، همه چیز بستگی به نوع بخاری مورد نظر شما و مهمتر از آن نحوه استفاده از آن دارد.

همچنین مهم است که توجه داشته باشید که اگر برای مدت طولانی استفاده شود، بخاری های برقی اتاق می توانند گران باشند. آنها گرمای سریع و شدید تولید می کنند، بنابراین باید به طور متناوب برای گرم کردن اتاق استفاده شوند. برخلاف سیستم گرمایش مرکزی که می تواند برای مدت زمان طولانی روشن بماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

شیرآلات صنعتی و ساختمانی

آشنایی با شیرآلات صنعتی و ساختمانی

شیرآلات صنعتی و ساختمانی یا شیر مایعات و سیالات وسیله‌ای معمولاً فلزی است که
Default Avatar
garmgah2
19 اسفند 1401
چیلر و کاربرد آن

چیلر تراکمی و اصول کار با آن

چیلر تراکمی و اصول کار با آن بدین شکل می‌باشد که سیال مبرد وارد لوله‌ها یا به اصطلاح
Default Avatar
garmgah
18 اسفند 1401
تفاوت فن کویل و کولرگازی

تفاوت فن کویل و کولرگازی

فن کویل و کولر گازی هر دو دستگاه های تهویه مطبوع هستند که برای گرمایش و سرمایش محیط
Default Avatar
هومن محمدنژاد
08 خرداد 1403
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • SKU
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • Availability
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • Attributes
  • Custom fields
مقایسه
با ما تماس بگیرید preloader